سمپاشی ساس 09196472172
نوشته شده توسط : داوود اسکندری

سمپاشی ساس : یکی دیگر از خدمات ما  در حوزه سمپاشی،سمپاشی ساس می باشد. ما در این بخش به مسائلی در مورد سمپاشی ساس، بهترین سم برای ساس و روش های ریشه کنی ساس اشاره می کنیم. ساس ها حشرات بسیار ریزی هستند که بر روی بدن انسان و یا حیوانات می نشینند و با مک زدن خون آنها تغذیه می کنند. سمپاشی ساس یکی از خدماتی است که اکثر افراد از جمله افرادی که در مجاورت حیوانات زندگی می کنند نیاز دارند.با ما همراه باشید.

ساس های تختخوابی حشرات بسیار ریزی هستند که به دلیلی کوچیک بودن به راحتی در بین درزهای رختخواب شما نفوذ می کنند و به دلیل خون خوار بودن بهترین مکان می باشد چرا که در زمانی که شما در حال استراحت هستید با مکیدن خون شما تغذیه می کنند. ساس هارا می توان از فضله هایی که به جا می گذارند شناسایی کرد. اگر یک روز متوجه شدید که برروی ملحفه یا تخت خود لکه های به مانند جوهر خودکار وجود دارد مطمعا باشید ساس ها به تختخواب شما نفوذ کردند و زمان آن رسیده اقدام به سمپاشی ساس کنید.

 

تماس با ما جهت سمپاشی ساس ۰۹۱۹۶۴۷۲۱۷۲

بهترین روش برای ریشه کن کردن ساس ها سمپاشی ساس با استفاده از سموم درجه می باشد که می بایست این سموم مورد تایید وزارت بهداشت باشد.گروه سمپاشی پاکسازان محیط با استفاده از سموم مورد تایید وزارت بهداشت به صورت کاملا تضمینی خدمت سمپاشی ساس را برای شما انجام می دهد.

 

علائم وجود ساس در منزل شما و نیاز به انجام سمپاشی ساس

  • مشاهده ساس ها در نقاطی مثل: درزهای تختخواب ، لا به لای تشک خود و ... می باشد.
  • جای گزیدیگی که توسظ ساس ها به وجود می آید. تقریبا گزیدگی حاصل از ساس ها بزرگ تر می باشد و اکثرا به صورت ردیفی نمایان میشود. همانند یک زنجیز پشت سر هم.

 

سمپاشی ساس01

 

مشخصات ظاهری ساس ها

ساس ها حشرات بسیار ریزی می باشد که طول آنها بین 4 تا 5 میلیمتر می باشد آنها رنگ قهوه ای روشنی دارند و تخم گذار هستند. بدن ساس ها پوشیده از موهای میکروسکوپی می باشد و به دلیل شباهت نسبی با سوسک ها اکثرا آنها را با سوسک ها اشتباه می گیرند.

 

 روش تغذیه ساس ها

ساس ها حشراتی خون خوار هستند که که با چسبیدن به بدن انسان ها تغذیه می کنند. این حشرات ریز از طریق دو لوله تغذیه می کنند که یک از آنها شامل موادی است که باعث بی حسی می شود و با دیگری خون را مک میزنند. مکیدن خون توسط ساس ها 15 دقیقه طول میکشد که پس از مکیدن به مخفی گاه خود بر می گردند. این حشرات قادرند بین 10 تا 15 روز غذا تغذیه نکنند.

 

تماس با ما جهت سمپاشی ساس ۰۹۱۹۶۴۷۲۱۷۲

 

ساس ها از چه طریقی وارد محل زندگی شما می شود؟

یکی از روش های ورود ساس ها و یا تخم ساس ها از طریق حیوانات خانگی می باشد. این حشرات بر روی بدن حیوانات خانگی میچسبند و وارد منزل شما می شوند. یکی دیگر از روش ها ورود از طریق لباسها و پوشاک ویا چمدانی که از مسافرت یا همراه بیمار وارد منزل می شود ورود می کنند.

یکی از روش های بسیار مستمری که باعث ورود این حشرات می شود خرید پوشاک دست دوم و یا وسایل منزل مثل تخت، مبل و... می باشد که شما آنها را وارد منزل خود می کنید و همراه آنها ساس ها را هم وارد می کنید.

 

روش از بین بردن ساس ها به جز سمپاشی ساس

یکی از روش های موسوم در از بین بردن ساس ها استفاده از اسپری های مخصوص می باشد که اصلا مورد تایید آژانس حمایت از محیط زیست نمی باشد چرا که باعث بیماری های بسیاری برای کودکان می شود.

بعضی از سموم هستند که در عطاری ها و یا فروشگاه ها به فروش می رسند اما این سموم بسیار خطرناک هستند و حتی تاثیر آن ها بر روی انسان بیشتر از تاثیر ساس ها می باشد. به همین دلیل به هیچ عنوان استفاده از این سموم توصیه نمیشود.

 

قیمت سمپاشی ساس  چقدر می باشد

سمپاشی ساس به موارد بسیاری تاثیر دار از جمله متراژ محیط مد نظر شما، نوع سم استفاده شده و همچنین تعداد باری که سمپاشی ساس انجام می شود تاثیر بسیاری بر روی قیمت یک سمپاشی ساس دارد.

تماس با ما جهت سمپاشی ساس ۰۹۱۹۶۴۷۲۱۷۲

 

طریقه ثبت درخواست سمپاشی ساس

اگر شما هم به حضور ساس در منزل خود شک کرده اید همین الان با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان کارشناسان ما در محل شما حضور پیداکنند و با استفاده از سموم درجه یک و به ضورت کاملا تضمینی خدمت سمپاشی ساس را برای شما به ارمغان آورند.

خدمات سمپاشی ساس در تمامی نقاط ایران توسط گروه پاکسازان محیط انجام می شود. برای درخواست سمپاشی ساس کافی است همین الان با کارشناسان ما تماس حاصل کنید تا در سریع ترین زمان ممکن و به صورت کاملا تضمینی این خدمت را به شما ارائه دهیم. همین الان با ما تماس بگیرید.

 

تماس با ما جهت سمپاشی ساس ۰۹۱۹۶۴۷۲۱۷۲





:: برچسب‌ها: سمپاشی ساس , ریشه کنی ساس ,
:: بازدید از این مطلب : 8656
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: